Vanaf 23 januari kun je je registreren. Ben je lid van LHV, Lovah of NHG, dan ontvang je een uitnodiging met link naar het inschrijfformulier in je mail.
Leden van LHV, NHG en Lovah ontvangen een persoonlijke uitnodiging in de mail om een ticket te kopen en een programma samen te stellen. Ben je geen lid? Schrijf je dan eerst in voor het congres op de inschrijfpagina. Vervolgens ontvang je een mail met een link naar jouw persoonlijke omgeving, waar je tickets kan kopen en je programma kan samenstellen voor de dag.
Een kaartje voor het feest koop je op dezelfde manier als een kaartje voor het congres, in je persoonlijke omgeving nadat je je hebt ingeschreven. Leden ontvangen een uitnodiging via de mail. Ben je geen lid? Schrijf je eerst in voor het congres op de inschrijfpagina.
Let op: je kan alleen een ticket voor het feest kopen als je ook een congresticket koopt.
Op 4 april kun je je aanmelden voor 4 sessies en 1 lunchronde. Huisartsen in opleiding kunnen op 3 april nog 2 sessierondes volgen.
Misschien is de mail in je spambox gekomen. Kun je de mail daar niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@huisartsendagen.nl.
Nee, dat kan niet. Je krijgt wel een factuur van jouw bestelling.
Het is niet mogelijk om meerdere tickets te kopen, omdat elke deelnemer na inschrijving in een persoonlijke omgeving diens dagprogramma samenstelt.
Nee, dat kan niet, tenzij je een toegangsticket hebt voor de Huisartsendagen.
Annulering van je inschrijving (zowel voor de Huisartsendagen als het avondprogramma) kan uitsluitend via een mail aan info@huisartsendagen.nl. Daarbij geldt de onderstaande terugbetalingsregeling. Jouw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen. Bij annulering tot en met 13 maart 2025 krijg je je inschrijfgeld retour op de rekening waarvan het is afgeschreven.
Bij annulering vanaf 14 maart 2025 ben je het volledige inschrijfgeld verschuldigd.